[De ondernemer vertelt] Expert staat voor goede service en persoonlijke aandacht | DiemerNieuws
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5225648&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=diemernieuws.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=111" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Geert Hassing (rechts) met zijn gespecialiseerde team.
Geert Hassing (rechts) met zijn gespecialiseerde team.
De ondernemer vertelt

Expert staat voor goede service en persoonlijke aandacht

  Bedrijven

Expert Diemen geeft de juiste service, persoonlijke aandacht en advies bij het vinden van een apparaat. En Expert is voor het tweede jaar op rij gekozen tot 'Beste Winkelketen in Nederland' in de categorie Elektronica.

"We zijn de 'Beste Winkelketen' qua service, persoonlijke benadering en aandacht voor de klant", aldus Geert Hassing, die sinds 1989 eigenaar is van Expert Diemen.

Advies op maat

"Onze klanten komen dan ook speciaal naar de winkel voor advies op maat, persoonlijke aandacht en hulp en informatie bij het vinden van een apparaat. Als een klant bij ons langskomt voor bijvoorbeeld een droger, dan vragen we of ze een bepaald merk in gedachten hebben en wat ze verwachten van de machine. Als je bij ons een wasmachine koopt, dan installeren onze monteurs het in Diemen en Amsterdam. We vragen voor het bezorgen of iemand op de begane grond woont of in een appartement. Als je bijvoorbeeld in een grachtenpand woont op de derde verdieping of hoger, dan brengen we de droger met een traplift. Met de traplift halen we het raam eruit, takelen de droger omhoog, installeren hem en nemen de oude droger mee terug. Als je een storing hebt of een kapotte machine dan komen wij ook langs om te kijken wat het probleem is. Voor deze service hoeft de machine niet bij ons gekocht te zijn. We bellen ook altijd de klant om te vragen of ze tevreden zijn met hun nieuwe machine. In ons bedrijf werken we met een gespecialiseerd team. In de winkel staan Goran en Youri, die ook de buitendienst doet samen met Daan, en Ed is de bedrijfsleider."

Expert-website

De 140 Expert-winkels in Nederland zijn franchise-ondernemingen en aangesloten bij het hoofdkantoor in Nijkerk. "Sinds vier jaar is er een Expert-website die via het hoofdkantoor gaat. Vier man controleren 24 uur per dag, zeven dagen in de week de prijzen van concurrenten en die prijzen worden meteen aangepast zodat we dezelfde prijs hebben. Als je via expert.nl/winkels/diemen iets bestelt dan is het in principe binnen 24 uur bij je thuis. Het kan gebeuren dat het langer duurt, dan bellen we de klant om mee te delen dat het product niet op voorraad is en dat het een dag langer kan duren. Wij informeren de klant altijd. Dat is de Expertservice."

Productdemonstraties

Geert legt uit dat Expert zeventien miljoen artikelen in het assortiment heeft. "Alles kan bij ons gekocht of besteld worden. En dan bedoel ik van was- en droogmachines, audio en tv's, telefoons, inbouwapparatuur voor in de keuken tot bloeddrukmeters en elektrische dekens. Veel artikelen staan bij ons in de winkel niet in de vitrine en kun je bekijken en voelen. En we geven in het winkelcentrum aan het Diemerplein ook productdemonstraties zoals met een Airfryer. Dat is een nieuwe manier van patat en kroketten bakken. Je gebruikt geen vet of olie maar hete lucht en bezoekers kunnen het zelf proeven. Maar ook demonstraties van nieuwe strijksystemen of van steelstofzuigers."

En natuurlijk hebben ze bij Expert ook regelmatig acties. "Tussen Kerstmis en oud en nieuw hebben we de Samsungweek met op alle audio- en videoapparatuur 20 procent korting en op telefoons 10 procent."


<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5225648&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=diemernieuws.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=111" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Meer berichten
 
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5225650&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=diemernieuws.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=111" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>