[Advertentie] Moeite met vinden geschikte kantoorruimte Amsterdam | DiemerNieuws
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5225648&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=diemernieuws.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=111" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Advertentie

Moeite met vinden geschikte kantoorruimte Amsterdam

Of het nu gaat om starters of gevestigde namen. Ondernemers in Amsterdam hebben moeite met het vinden van geschikte Kantoorruimte Amsterdam. Dit heeft alles te maken met de stijgende huurprijzen, maar dat is het niet de enige factor die het vinden van een geschikte werkplek in de weg zit. Kantoorruimte moet voor veel ondernemers aan steeds strengere eisen voldoen. Dit heeft onder andere te maken met de uitstraling die de ondernemer zich wil aanmeten en het werkklimaat voor de medewerkers. Zeker in Amsterdam maakt het de zoektocht niet makkelijker.

Hier moeten moderne werkplekken aan voldoen
De moeilijkheid in de zoektocht naar geschikte kantoorruimte ligt dus niet alleen aan het aanbod. Ook ondernemers zelf worden steeds kritischer. Een werkplek moet een verschillende zaken voldoen, die enkele jaren geleden nog een stuk minder belangrijk waren. Denk aan een sociaal hart in het kantoorpand, veel licht en groen in de werkruimte en mogelijkheid tot uitbreiden van werkplekken met bijpassend gepersonaliseerd meubilair dat op maandelijkse basis op of af te schalen is. Het zijn slechts enkele zaken op het wensenlijstje van moderne werkgevers. Met een aantrekkelijk pand is het dan ook eenvoudiger nieuwe werknemers binnenhalen. Niet voor niets wordt het kantoor het visitekaartje van het bedrijf genoemd. Hierbij speelt ook de locatie een grote rol. Past een karakteristiek pand in de binnenstad bij de onderneming? Of zit het bedrijf liever in een hipper gedeelte van de stad.

Zo vinden ondernemers de oplossing
Het belang van een tussenpartij die weet wat de wensen van moderne ondernemers zijn én de goede werklocaties in de stad kent, wordt om deze redenen steeds belangrijker. Zeker wanneer deze specialist erin slaagt om een leegstaand pand als eerst te signaleren. Snel handelen is namelijk een van de doorslaggevende zaken om kans te maken op de beste plaatsen in de stad. Een voorbeeld van een bedrijf aan wie veel (jonge, maar ook doorgewinterde) ondernemers hun kantoorruimte aan te danken hebben is Skepp. Dit bedrijf werkt landelijk en in België, maar heeft Amsterdam als een van de meest uitgebreide werkterreinen. Juist hierdoor weten zij continu het actuele aanbod aan kantoorruimten, maar ook gehele kantoorpanden in Amsterdam. Precies per stadsdeel. Het bedrijf onderscheidt er maar liefst twintig. Van Buitenveldert tot Riekerpolder en Nieuw-West of Sloterdijk. Ondernemers met de meest specifieke wensen op kantoorgebied zijn hierdoor al aan een goede werkplek geholpen.


<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5225648&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=diemernieuws.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=111" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Meer berichten
 
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5225650&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=diemernieuws.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=111" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>