
Reünie
Reünie
Maandag vond in Schuilkerk De Hoop een lunch plaats voor oud-burgemeesters en oud-wethouders van Diemen. Het was een gezellige bijeenkomst.
ADVERTENTIE

Reünie
Maandag vond in Schuilkerk De Hoop een lunch plaats voor oud-burgemeesters en oud-wethouders van Diemen. Het was een gezellige bijeenkomst.