Afbeelding
Foto: Gerrit Alink

Reünie

Reünie

Maandag vond in Schuilkerk De Hoop een lunch plaats voor oud-burgemeesters en oud-wethouders van Diemen. Het was een gezellige bijeenkomst.

ADVERTENTIE