Afbeelding

Maandelijkse bingo in De Diem is populair

Mensen

DIEMEN - In woon- en zorgcentrum De Diem aan de Arent Krijtsstraat 48 is vorige week woensdagmiddag weer een bingo gehouden.

De bingo in De Diem wordt twaalf maanden per jaar op de laatste woensdagmiddag van de maand georganiseerd en trekt altijd veel bezoekers. De aanwezigen waarderen het dat de bingo ook in de zomermaanden doorgaat, een periode waarin veel andere activiteiten stilliggen.

ADVERTENTIE

De bingo van augustus vindt overigens niet plaats op de laatste woensdagmiddag van de maand. Deze wordt gehouden op woensdag 20 augustus.

De bingo begint om 14.30 uur; de zaal gaat om 14.00 uur open. De activiteit is bedoeld voor bewoners van De Diem en andere bingoliefhebbers. De kosten bedragen drie euro per deelnemer; bewoners van De Diem betalen twee euro.

Uit de krant

Tekstadvertenties